czwartek, 27 grudnia 2012

Haftowane obrazki

Wydawało mi się, że już się z Wami podzieliłam naszym kolejnym pomysłem, okazało się, że nie. Otóż jakiś czas temu wpadłam na pomysł wyszywania obrazków narysowanych przez dzieci. Myślę, że w każdym domu są takie obrazki skrzętnie przechowywane przez rodziców lub dziadków.
Pragniemy zachować je jak najdłużej w dobrym stanie, i stąd wziął się mój pomysł!
Taki wyhaftowany obrazek można po prostu oprawić w ramkę i powiesić na ścianie. Można też wszyć go w poduszkę i co dziennie śnić sny o dzieciństwie. Pomysłów na wykorzystanie takiego obrazka jest naprawdę dużo, można wszyć go w torbę na zakupy, można wyhaftować go na koszulce i dumnie nosić itp. itd......
A oto kilka prac, które już zdobią mieszkania naszych klientów.

Rysunek

Haft

Rysunek

Haft

Rysunek

Haft


Rysunek

Haft


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz